fredag 15 september 2017

Höst Layout

Hösten har verkligen gjort sig påmind här i Luleå. Regn, kyla, mörker och gula löv på träden är numera vardag. Lite mysigt tycker jag ändå att det är. Det är ändå lite mysigt att tända lite ljus inne och sätta sig under en filt med en tekopp. Höst betyder också att jag sitter mer i min scraphörna.


Jag dekorerade med blommor av olika slag.


Som jag skrivit innan utgår jag ibland från skisser när jag skapar mina alster. Så var fallet i denna LO sedan tolkar jag skissen som jag vill och det är inte alls säkert att LO'n liknar skissen i slutändan.
Jag valde att scrappa i grönt då jag tyckte att färgerna passade bra till fotot. Dekorationerna fick bli modelingpaste i en stencil. Jag kastade på lite emosspulver innan modelingpasten hade torkat och värmde sedan på för att det skulle reagera och allt samma torka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar