tisdag 1 augusti 2017

Lekfull LO för Instila

Här visar jag en Lo som handlar om min dotter och hennes pappa. De brukar gå eller åka ut i skogen på äventyr tillsammans och fotot jag scrappat på denna LO betyder mycket.




Jag stänkte med distresser som jag löst upp i vatten på tre olika sidor av cardstocket. Sedan placerade jag papper och fotot.
Jag ramade in LO'n med två svarta linjer med en penna.

Jag använde det vackra och användbara stämpelkitet från tots and toddlers till att dekorera min LO.



Jag använde de röda peel off bokstäverna. Jag gillar formen och färgen på dessa boktäver men tyckte inte att färgen passade på denna LO så jag färgade in dem med en färg jag tyckte passade bättre tillsammans med blommor och papper.


Jag valde att dekorera med filtblommor, peel off linjer och washitejp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar