måndag 3 augusti 2020

project life

6 mars 2019: Project life.

Hej på er!

Idag ska jag visa er en project life (pl) sida som jag gjort i ett album där jag skapar till min dotter. Jag är ingen inbiten PL scrappare utan snarare periodare. Jag scrappar PL lite då och då och det är inte speciellt kronologiskt. Jag scrappar det jag känner för. Det jag tycker är så fiffigt med PL är att man får in många bilder på samma sida. Jag brukar nämligen ha många bilder från samma tillfälle. Det som också är bra med PL är att man får använda alla platta dekorationer man har och kan stansa ut mycket.

Vänster sida på uppslaget jag skapade

Höger sida på uppslaget jag skapade.

Detaljbild

Vacker lövranka som jag stansat ut.

Detaljbild.

Om fotot man vill ha med är för stort för PL fickorna kan man dela och sätta det i två fickor.

Hela uppslaget blev så här.

Jag hoppas att du blev inspirerad att testa PL. I papperskittet från pronty finns det med många fina kort man kan skära ut och använda till PL. Papperskittet är också färgmatchat så det stämmer bra i färgerna.

Önskar dig en bra dag!

//Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar