måndag 3 augusti 2020

vikskärmskort

12 juni 2019: Bröllop – vikskärmskort.

Hej!
Sommaren är i antågande och det är så trevligt när man får gå på bröllop och gratulera ett bröllopspar. Idag visar jag ett vikskärmskort som jag har gjort.

Kortet är 15 cm x 30 cm om man viker ut det helt. Jag bigade så att jag fick 4 paneler att dekorera. Jag stansade med en kantstans högst upp på pappret och gjorde fötterna med en rundstans.

Panelerna dekorerade jag med cardstock som jag kört i den vackra embossfoldern med träd. Jag dekorerade med liquid pearls och blommor och chalkade kanterna.

En av panelerna dekorerade jag med en 3D pushout som jag tyckte passade till bröllops temat och stansade ut ordet ”love”

På denna panel finns plats att sätta dit datum eller namn. På baksidan av vikskärmskortet finns det plats att skriva hälsningar till bröllopsparet.

Den sista panelen dekorerade jag med ett hörn från den vackra ramen från
Yvonne Creations .

Önskar dig en fin dag!

//Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar