tisdag 12 maj 2020

Halloweenask

Halloweenask

17 oktober 2018: Halloweenask.

Halloween närmar sig. Det är en tid där det handlar mycket om godis och idag tänkte jag visa en låda jag gjort för att fylla och ge bort som en “värdinne-gåva” t.ex. på en Halloweenfest.

Jag skar till, bigade och vek ihop lådan av ett cardstock. Jag dekorerade alla sidor med papper från papperspaketet med mycket användbara papper. Sedan dekorerade jag framsidan med utstansat från det coola diespaketet från Sizzix. Jag gillade skarpt att detta diespaket kom i ett hållbart kuvert. Jättebra så att man har alla delarna lätt förvarade på samma ställe.

Jag highlightade några detaljer med vax. Jag hade inte något orange papper när jag stansade men det gick lika bra att använda vitt cardstock och färga in det med distesser. Det blev riktigt bra!

Så här blev lådan i sin helhet.

Happy Halloween!

//Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar