tisdag 12 maj 2020

Happy Birthday med marint tema

Happy birthday med marint tema

27 juni 2018: Happy birthday med marint tema.

Sommaren har kommit och det är trevligt att skapa kort efter årstid tycker jag. Idag ska jag visa ett födelsedagskort med marint tema. Blått och rött passar bra till det marina temat så jag valde att skapa med dessa färger.

Den fina 3d Pushouten med strand, fiskmåsar och livboj passade bra att använda som motiv. Det blir så fint när man monterar dem med 3D kuddar så det blir djup i motivet.

En av mina nya favorit dies är blomdien från Studio light.  Det är snyggt att den bygger detaljerna på blommor och blad i en annan nivå.

Jag stansade ut Happy birthday från en väldigt välanvänd och användbar dies är från Sizzix med en massa fraser.

Så här blev kortet i sin helhet:

Materiallista

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar