tisdag 12 maj 2020

Layout med bondgårdstema

Layout med bondgårdstema

16 maj 2018: Layout med bondgårdstema.

Nu släpps snart kossorna ut på grönbete. Här i norr är det dock några veckor kvar tills vi får se dom skutta ut från ladugården. Idag visar jag en layout med bondgårdstema då jag var så sugen att scrappa bilderna från förra sommaren då vi fick chansen att hälsa på i en ladugård med nyfödda kalvar och deras mammor. Med oss hem fick vi en flaska med mjölk direkt från kossan.

Jag använde bland annat Pushout dekorationerna med traktorer som ger en fin 3D effekt. Jag monterade dem med 3D kuddar. Stämpelsetet från Yvonne Creations passade också bra till temat på layouten.

Jag dekorerade även layouten med filtblommorna och utstansade blommor i samma färg som titeln.

Så här blev layouten i sin helhet.

 

Detaljbild stämplade blommor från stämpelsetet som jag använt stickles på.

Axen blev också en fin detalj på denna LO tyckte jag.

 

Tack för titten och välkommen åter!

// Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar